
Game Hackathon - Варна
Елате на Game Hackathon във Варна на 15-16 ноември и се запознайте със създателите на GOTHIC и RISEN.Независимо дали сте професионалисти или любители, стига да имате желание да правите компютърни игри, това е точното събитие.Тридесет часа в създаване на game механика, level design, concept art, и engine reviews.
Повече информация на страницата на събитието.
КОГА: 15.11.2014
МЯСТО: гр. Варна, к.к. Чайка Варненски Свободен Университет УСК, Зала 2
ВХОД: СВОБОДЕН
15 ноември
9:00 - 10:00 Регистрация
10:00-12:00 Създаване на отбори и определяне на теми за разработване на игри
12:00 - 13:00 Успешна история със създателите на студио Essence
13:00 - 14:00 Успешна история със създателите на студио EastFall
14:00 - 15:30 Почивка
15:30 - 17:00 Как създадохме Gothic и Risen с KAI ROSENKRANZ и MICHAEL HOGE
17:00 - 00:00 Разработка на игри с участието на KAI ROSENKRANZ и MICHAEL HOGE
16 ноември
00:00 - 08:00 Разработка на игри с участието на KAI ROSENKRANZ и MICHAEL HOGE
08:00 - 09:00 Почивка
09:00 - 13:00 Разработка на игри с участието на KAI ROSENKRANZ и MICHAEL HOGE
13:00 - 14:00 Почивка
14:00 - 16:00 Разработка на игри с участието на KAI ROSENKRANZ и MICHAEL HOGE
16:00 - 18:00 Представяне на игрите и закриване на събитието

Michael Hoge
Майк съосновава немското студио за игри Piranha Bytes и изобретява Gothic поредицата, като vision leader на компанията, и като главен игрови дизайнер. Следвайки неговата силна творческа визия, Piranha Bytes си спечелва репутацията на един от най-успешните и установени RPG разработчици в Европа. Професионалните умения на Майк включват дизайн на игри, механики, творческо ръководство, дизайн на истории и дизайн на светове. Освен, че предоставя „голямата картина”, той също работи над игрови код и скриптира изкуствения интелект в първата инсталация на Gothic. Майк помага за създаването на новата Risen поредица преди да напусне Piranha Bytes за да работи над новия си (необявен) игрови проект.