BETA

Събития
CG2 - Семинар за Фотореалистична Графика




ПРЕДСТОЯЩИ Събития

QA: Challenge Accepted
ДАТА: 27.09.2025

CG2 - Семинар за Фотореалистична Графика


Семинарът по фотореалистична 3D графика е инициатива, целяща да събере на едно място хора с интeреси в компютърната графика. Хаос Груп - фирма с утвърдени традиции и световни успехи в разработването на софтуер за реалистична 3D графика, организира за трета поредна година семинара CG2. За първи път тази година, семинарът ще бъде организиран в две направления – за програмисти и 3D артисти.

За всички програмисти с интереси и умения в сферата на фотореалистичната 3D графика, това събитие ще предостави най-новите тенденции и експертни съвети от водещи разработчици в Хаос Груп и външни лектори.

Вижте програмата и се пригответе за едно събитие, което ще ви зарази с магията на 3D визуализацията! 

Събитието е безплатно, но местата са ограничени. Побързай и се регистрирай сега!


КОГА: 26.10.2013

МЯСТО:

ВХОД: СВОБОДЕН

9:00 - 9:45

регистрация

 

9:45 - 10:30

Комбиниране на GI алгоритми - проектиране на модулна рендер система /Поле за изява/

Христо Лесев

10:30 - 10:45

кафе пауза

 

10:45 - 11:30

Аlembic – рендене на големи геометрии

Асен Атанасов

11:30 - 11:45

кафе пауза

 

11:45 - 12:45

Дървовидни структури в 3D графиката

Васил Керемидчиев

12:45 - 13:45

обяд

 

13:45 - 14:30

Практически volume rendering за реалновремеви приложения
/Поле за изява/

Стоян Николов

14:30 - 14:45

кафе пауза

 

14:45 - 15:30

Използване на CUDA в големи проекти

Деян Иванов

15:30 - 15:45

кафе пауза

 

15:45 - 16:30

Реалистична симулация на материали

Никола Горанов и Веселин Георгиев

16:30 - 16:45

кафе пауза

 

16:45 - 17:45

C++ в големи проекти в реалния свят

Камен Лилов

18:00 -

Обявяване на резултатите от състезанието и награждаване на участниците

 


 

Асен Атанасов

Асен Атанасов

Завършил бакалавърска степен "Софтуерно инженерство" и магистърска степен "Изчислителна математика и математическо моделиране" във ФМИ на СУ. От 2008 г. работи основно по поддръжката на Alembic и по други проекти в Хаос Груп.
Деян Иванов

Деян Иванов

Завършил бакалавърска степен във ФМИ на ПУ; в момента следва магистратура по Компютърна Графика във ФМИ на СУ. Има силни интереси към ускорителни стуктури, шейдър езици и техните приложения в моделирането и визуализацията. Старши програмист на VRay RT/GPU от самото начало на проекта.
Камен Лилов

Камен Лилов

Софтуерен инженер с дългогодишен опит в разработката на системи в различни среди и езици. Бивш регионален директор на програмата MSDN за България. Има специални интереси в организирането на екипи с леки и неформални процеси, в запазването на качеството и чистотата на кода в растящи системи, и в поддържането на тясна връзка между разработчиците и крайните потребители.
Васил Керемидчиев

Васил Керемидчиев

Дипломиран инженер от ТУ-Габрово, също така и магистър по "Компютърни системи и технологии" в ТУ-София. Софтуерен инжeнер с 13 години професионален опит в областта на графиката, от които 5 години опит в гейм индустрията. След като се присъедини към екипа на Хаос през 2007-ма година и по-късно става помощник ръководител на отдела по софтуерна разработка, работи върху ядрото на V-Ray и ключовата технология V-Ray RT.
Веселин Георгиев

Веселин Георгиев

Завършил бакалавърска степен "Информатика" във ФМИ на СУ. Един от първите програмисти присъединили се в екипа на Хаос-а още в средата на 2005 г. Също така провежда курсове по "3D Графика и Трасиране на Лъчи" във ФМИ.
Никола Горанов

Никола Горанов

Възпитаник на ТУЕС и бакалавър "Телекомуникации" ТУ-София. В момента е студент магистърска степен в СУ, специалност "Компютърна графика". От края на 2011 г. е част от екипа на Хаос Груп и работи по няколко проекта, както и по Vismat материалите за V-Ray 3.0.
Стоян Николов

Стоян Николов

Бакалавър по Приложна Математика от ТУ-София и магистър по Компютърна Графика от СУ "Св. Климент Охридски". Притежава дългогодишен опит в сферата на графиката за компютърни игри и реалновремеви приложения. От 2012 година е съосновател на "Coherent Labs" - една от най-бързо развиващите се game middleware компании в Европа.
Христо Лесев

Христо Лесев

Завършил магистърска степен "Софтуерни Технологии" във ФМИ на ПУ. Има 7 години професионален опит в областта на компютърната графика. От 2006 г. води избираемата дисциплина “Raytracing – Фотореалистични изображения” във ФМИ на ПУ. В момента приключва своето PhD на тема модулни системи за глобално осветяване. Един от съоснователите на работна група DiaDraw. Обича бързи видеокарти и мечтае в пиксели.