
CG2 - Семинар за Фотореалистична Графика
Семинарът по фотореалистична 3D графика е инициатива, целяща да събере на едно място хора с интeреси в компютърната графика. Хаос Груп - фирма с утвърдени традиции и световни успехи в разработването на софтуер за реалистична 3D графика, организира за трета поредна година семинара CG2. За първи път тази година, семинарът ще бъде организиран в две направления – за програмисти и 3D артисти.
За всички програмисти с интереси и умения в сферата на фотореалистичната 3D графика, това събитие ще предостави най-новите тенденции и експертни съвети от водещи разработчици в Хаос Груп и външни лектори.
Вижте програмата и се пригответе за едно събитие, което ще ви зарази с магията на 3D визуализацията!
Събитието е безплатно, но местата са ограничени. Побързай и се регистрирай сега!
КОГА: 26.10.2013
МЯСТО:
ВХОД: СВОБОДЕН
9:00 - 9:45 |
регистрация |
|
9:45 - 10:30 |
Комбиниране на GI алгоритми - проектиране на модулна рендер система /Поле за изява/ |
Христо Лесев |
10:30 - 10:45 |
кафе пауза |
|
10:45 - 11:30 |
Аlembic – рендене на големи геометрии |
Асен Атанасов |
11:30 - 11:45 |
кафе пауза |
|
11:45 - 12:45 |
Дървовидни структури в 3D графиката |
Васил Керемидчиев |
12:45 - 13:45 |
обяд |
|
13:45 - 14:30 |
Практически volume rendering за реалновремеви приложения |
Стоян Николов |
14:30 - 14:45 |
кафе пауза |
|
14:45 - 15:30 |
Използване на CUDA в големи проекти |
Деян Иванов |
15:30 - 15:45 |
кафе пауза |
|
15:45 - 16:30 |
Реалистична симулация на материали |
Никола Горанов и Веселин Георгиев |
16:30 - 16:45 |
кафе пауза |
|
16:45 - 17:45 |
C++ в големи проекти в реалния свят |
Камен Лилов |
18:00 - |
Обявяване на резултатите от състезанието и награждаване на участниците |

Асен Атанасов
Завършил бакалавърска степен "Софтуерно инженерство" и магистърска степен "Изчислителна математика и математическо моделиране" във ФМИ на СУ. От 2008 г. работи основно по поддръжката на Alembic и по други проекти в Хаос Груп.
Деян Иванов
Завършил бакалавърска степен във ФМИ на ПУ; в момента следва магистратура по Компютърна Графика във ФМИ на СУ. Има силни интереси към ускорителни стуктури, шейдър езици и техните приложения в моделирането и визуализацията. Старши програмист на VRay RT/GPU от самото начало на проекта.
Камен Лилов
Софтуерен инженер с дългогодишен опит в разработката на системи в различни среди и езици. Бивш регионален директор на програмата MSDN за България. Има специални интереси в организирането на екипи с леки и неформални процеси, в запазването на качеството и чистотата на кода в растящи системи, и в поддържането на тясна връзка между разработчиците и крайните потребители.
Васил Керемидчиев
Дипломиран инженер от ТУ-Габрово, също така и магистър по "Компютърни системи и технологии" в ТУ-София. Софтуерен инжeнер с 13 години професионален опит в областта на графиката, от които 5 години опит в гейм индустрията. След като се присъедини към екипа на Хаос през 2007-ма година и по-късно става помощник ръководител на отдела по софтуерна разработка, работи върху ядрото на V-Ray и ключовата технология V-Ray RT.
Веселин Георгиев
Завършил бакалавърска степен "Информатика" във ФМИ на СУ. Един от първите програмисти присъединили се в екипа на Хаос-а още в средата на 2005 г. Също така провежда курсове по "3D Графика и Трасиране на Лъчи" във ФМИ.
Никола Горанов
Възпитаник на ТУЕС и бакалавър "Телекомуникации" ТУ-София. В момента е студент магистърска степен в СУ, специалност "Компютърна графика". От края на 2011 г. е част от екипа на Хаос Груп и работи по няколко проекта, както и по Vismat материалите за V-Ray 3.0.
Стоян Николов
Бакалавър по Приложна Математика от ТУ-София и магистър по Компютърна Графика от СУ "Св. Климент Охридски". Притежава дългогодишен опит в сферата на графиката за компютърни игри и реалновремеви приложения. От 2012 година е съосновател на "Coherent Labs" - една от най-бързо развиващите се game middleware компании в Европа.